en söt minderårig flicka

Onsdag (igår): Sista dagen i skolan innan helgen, riktigt skönt med kort skolvecka och längre helg. På kvällen skulle självklart alla ut på Nybron eller Harrys, men eftersom jag är liten och fortfarande söt så fick jag strunta i det. Kvällen spenderades först hemma hos Karolina & Andreas där Martin, Mange och Oskar förkrökade innan dem skulle ut, så jag, sara & älskling umgicks med dem ett tag och sen promenerade vi med dem till stan. Därefter gick vi till rothoffsparken och satt där ett tag innan vi bestämde oss för att gå till nybron och samtala med allt folk som var där... Gick hem sen.

Torsdag (idag): Idag har jag fickat med Amanda, Jennie & Julia på Café Smak. Otroligt länge sen vi fyra umgicks, var riktigt mysigt! Måste göras oftare♥ Senare på kvällen har jag varit i stallet och nu sitter jag hemma med älsklingen, vi ska strax kolla film och dippa morötter och gurka! Supermys♥!

Imorgon är det Stockholm som gäller, målet är att hitta bikini, converse och helst något att ha på sig senare på kvällen. Vi ska även hälsa på hos Christine med familj. Uppdaterar nog inte imorgon.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du sitta hemma i sommar när vi springer på krogen?

2010-05-17 @ 14:34:13
Postat av: Anonym

Du sitta hemma i sommar??? Det vore ju lite skönt;) Kram mamma

2010-05-19 @ 22:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!