chacha bloggen

Har inte skrivit sen i måndags, så ska väl ta igen allt jag missat lite kortfattat.

I tisdags var det studiedag igen, vid fem fikade jag med Sara, Alejandro, Katarina och älskling. På kvällen var det delfinal 1 i eurovision, sen hände ingenting speciellt.

I onsdags var det nationella i matte b på morgonen, på eftermiddagen var det specialidrott som vanligt. Mamma hämtade mig från Nyby och sen åkte jag till hennes jobb där jag hjälpte Olle inne på innergården där. Vi klippte buskar och fixade träden, fick ihop en hel majbrasa! Men blev världens skillnad där inne. Slutade vid åtta och åkte då hem. Senare på kvällen gjorde jag ingenting alls.

I torsdags var det nationella i svenska b, det muntliga, gick helt okej faktiskt. På eftermiddagen var det avelsprov. Älskling spelade på stan och sen spelade han även med gardet, så jag, sara, karolina och martin kollade på det och sen gick jag, karolina och martin till Spicy och åt där, riktigt smarrigt!! Följde med hem till Karolina ett tag och sen hem och kolla delfinal 2 i eurovision.

I fredags var det tävling med skolan, vi tävlade i hoppning mot Uppsala och Stockholm. Eskilstuna vann stilhoppningen och jag kom tvåa utav alla. Blev dock lite besviken då det endast skillde ett halvt poäng från mig och hon som vann... På kvällen var det ridning och sen vidare till Sven där det var fest. Massa folk och alla var på topp! Dansade verkligen hela kvällen. Hade det sjukt roligt! Kom hem till älskling vid halv tre.

Igår(lördags) var jag hemma hos älskling till sex ungefär, myste hela dagen♥ På kvällen var det eurovision song contest, kollade med Sara och mamma, andreas satt inne i mitt rum istället. Vi dippade morötter och gurka, smarrigt. Sara åkte hem efter eurovision och vi somnade fort.

Idag(söndag) har jag bara gått runt här hemma i tshirt. Får se vad som händer ikväll, kanske åker till Balsta och kollar när pojkarna ska spela fotboll. 

Kortfattat? Nja.. långt inlägg = måste uppdatera oftare.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!