updates

Igår (måndags) var jag riktigt duktig, tränade 50 minuter här hemma och sen hjälpte jag till hemma, väldigt ovanligt! Var sjukt trött igår, somnade åtta i soffan och sen vaknade jag till vid nio och förflyttade mig då till sängen, somnade direkt när jag lagt mig ner, aldrig hänt förut!

Idag (tisdag) har jag varit i skolan på förmiddagen, på lunchrasten höll jag Karolina sällskap när hon åt och sen promenerade jag till dykcenter där vi hade lung&hjärträddning hela eftermiddagen, riktigt roligt var det faktiskt. Slutade strax innan halv fyra och då träffade jag älskling på stan! Kan även meddela att jag sett sjukt många man känner på stan idag, alltid lika roligt. Jag och älskling gick runt i några timmar på stan, jag testade enormt mycket kläder och Andreas testade ett par byxor, det resulterade i att han köpte dem och jag ingenting, som vanligt alltså, suck! När jag kom hem åt jag och sen har jag även tränat. Kollade på Dating In The Dark som började idag, riktigt roligt, man fick sig ett gott skratt! Snart är det sängen som gäller.

 2 månader imorgon

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Annika

Jo man kan bli trött av att hushållssyssla...=)

2010-03-03 @ 10:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!