underbar helg

I lördags var jag i stallet under dagen, red ut en sväng med Sara, äventyren is back! När jag kom hem började jag fixa mig inför kvällen, lite senare kom Andreas & Sara till mig, sen även Christina, Amanda och Janina. Vi promenerade till Nidas vid halv tio ungefär, kvällen blev lyckad! Jag hade otroligt roligt iallafall, tack alla. ♥

Igår (söndag) umgicks jag med älskling hela dagen, vi hade sjukt mysigt! ♥ Vid halv sex åkte Andreas hem och jag åkte till Karolina, har sovit där inatt. Vi kollade en hel del filmer och åt världens godaste mat, det blev potatisklyftor, schnitzel, wokade grönsaker, vitlöksbröd och berneasesås, smarrigt!!

Idag (måndag) är det skola, suck. Vi har haft någon föreläsning om inviduella val i skolan och sånt. Ska fortsätta med det snart igen tror jag. Får inte träffa Andreas idag, jag kommer dö.

i hate this day

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!