underbar helg!

Mitt tangentbord är sönder, så det kommer vara segt på bilder ett tag, men ni får klara er!

Helgen har varit helt underbar! I fredags var jag hos älsklingen, vi satt och åt mat med familjen i två timmar och sen myste vi hela kvällen, helt underbart! Jag älskar dig Andreas ♥

I lördags var jag i stallet på dagen, sen åkte jag hem ett tag innan jag åkte tillbaka till Skogstorp och hem till Sara där det var fest. Kvällen var riktigt lyckad och jag hade sjukt roligt, det var även trevligt folk där, så jag tackar alla för kvällen ♥ Jag & älskling sov över där också.

Igår (söndag) mådde jag ... dåligt. Kebabpizzan räddade mig! Onyttigt sista helgen i månaden är det som gäller, och jag är såååå glad att den dagen var i söndags! Mådde bättre senare under dagen och åkte till älskling vid fyra ungefär, vi åt glass & fruktsallad ♥ sen hämtade mami mig senare på kvällen.

Idag (måndag) har det varit skola som vanligt, hände väl inget speciellt där, en otroligt lugn dag iallafall med föreläsningar och liknande. Träffade älskling ett tag efter skolan, alltid mys. Sen har jag bara varit hemma, har skrivit klart min hälsodagbok och skickat in, tror nog jag kommer få sluta tidigare på torsdag faktiskt, wieee!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar inte hur du orkar festa som du gör varje helg.

2010-03-30 @ 11:19:13
Postat av: Andreas Pilluttadig

Haha vem är anonymfestklagaren? :) Vi mot världen Rebecka ♥

2010-03-30 @ 23:39:55
URL: http://andreasschultz.blogg.se/
Postat av: denise wallberg - ♥

Låter som en toppenhelg ju :)

2010-03-31 @ 00:17:37
URL: http://denisewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!