Over My Head

Svar till pappa: Ja.. Sängen är skön på morgonen... Ändå säger jag varje sommar att jag ska bli rekordbrun och sola hela dagarna.. :)

Igår (onsdag) var det skola först, efter skolan kom Sara hit, vi pluggade ca 2,5 timme matte på kvällen! Har nog aldrig pluggat så mycket i hela mitt liv, knappt sammanlagt heller haha. Sara sov även över här inatt. Hände väl inget speciellt annars.

Idag (torsdag) har det varit skola, hade matteprov, gick helt okej. Efter skolan träffade jag älskling snabbt innan sara & jag tog bussen till skogstorp, kvällen har jag spenderat i stallet. Kom hem strax efter åtta, innan nio för engångsskull! Skönt det. Tog ett långt bad och nu sitter jag och pratar med älsklingen i telefon. Ska strax sova. Imorgon är det hovvård som gäller igen och sen blir det solning, ansiktsmask + laga mat med sara. Därefter blir det paaarty. Uppdaterar mer imorgon.

/Becka. 




Kommentarer
Postat av: Andreas Pilluttadig

Jag gjorde en så jävla fin löpning! Och fick er att missa bussen! :*

2010-03-18 @ 23:32:20
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!