Onsdag!

Idag är det onsdag, har väl inte gjort något speciellt, skolan & stallet bara.

Här hemma har jag gjort klart mitt tacktal till imorgon, ska ha som en "gala" eller hur man ska förklara det imorgon i skolan, vi ska tacka oss själva och låtsas vara 47 år när vi läser upp det, sen ska vi bli serverade med mat och allt också + vara finklädda! Men eftersom jag är gitarrist i ett rockband (eraze) ska jag vara rocker! \m/ Tror dagen kommer bli riktigt rolig faktiskt, ska dessutom ha kameran med mig, så kanske kommer upp några bilder sen! Har dessutom kollat True Blood♥ Sängen nu! Skriver mer imorgon.

/Becka.


sötaste pojkvännen har ritat oss på stranden




Kommentarer
Postat av: Andreas Pilluttadig

Jag ritade fint tihih

2010-03-25 @ 23:22:05
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!