Onsdag & Torsdag

Igår var det skola som vanligt, var på vårdcentralen vid 10, helt onödigt, fick bara en ny tid, suck. På eftermiddagen var det Nyby med skolan, det var helt okej där faktiskt. Mamma hämtade mig och Sara när vi hade slutat, sen fick vi skjuts till Sara där vi var ett tag innan vi åkte vidare till Rossvik. Var i stallet till nio och sen kollade jag tv, dusch och därefter direkt till sängen.

Inatt vaknade jag av att jag blödde näsblod, det var till och från hela morgonen... Är i skolan just nu, har haft en liten redovisning av våra djur som vi har ställt ut i hela skolan, till utställningen åt vi snittsar, popcorn och drack cider. Har varit en riktigt skön dag i skolan faktiskt. Efter skolan ska jag följa med Sara när hon klipper/slingar sitt hår och sen blir det att följa med henne hem och hjälpa henne att baka (eftersom hon suger) haha. Ska träffa baby lite senare också. Uppdaterar kanske mer ikväll, annars så hörs vi imorgon!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!