mysdag♥

Idag (onsdag) har det varit skola, när jag kom hem var jag hemma ett tag själv & sen kom älskling hit. Vi lagade mat (vilket han inte var så duktig på) och sen kollade vi film, riktigt mys ♥ Andreas åkte hem strax efter tio, då var det true blood som gällde för min del. Sen när jag skulle krypa ner kände jag mig extra motiverad till att.. plugga?! SÅ, jag satte mig i sängen med datorn i knät och skrev klart en uppgift och har även skickat in den, riktigt stolt faktiskt!

Klockan är över 00 så det är 1 April, och jag tänker inte låta mig luras något idag!
Har redan lyckats lura lite folk, hihihi.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!