Måndag & Tisdag

Efter skolan i måndags gick jag runt med Sara på stan. Vi tog även en fika på Café Smak, beställde en Chai Latte, fast vet inte alls vad jag fick, för äckligt var det! Vi satt där ett tag och sen väntade vi på Andreas som kom till stan runt halv sju ungefär, träffade han i ca 5 minuter och sen tog jag bussen hem. Gjorde inget speciellt på kvällen.

Idag (tisdag) stod klockan på 05.50... En heldag ute på St. Ekeby i kvicksund. Dagen har varit helt okej faktiskt, älska vädret som är ute! Vi slutade halv tre och fick sedan skjuts in till stan. Jag & Sara träffade älsklingen och sen gick vi tre runt på stan ett tag. Det jag tänker skriva nu kan komma som en chock... men jag köpte ett linne på stan idag, ovanlig att Rebecka hittar något, så grattis till mig! Vid fem tog jag bussen hem och här hemma har jag kollat på dating in the dark och tagit ett lite längre bad. Snart är det sängen som gäller och imorgon ska jag till vårdcentralen 10.00 så får lite sovmorgon, skönt. Sen skola, nyby och därefter direkt till stallet. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!