helgens tokigheter

Fredag: Var och solade efter skolan med Sara, riktigt skönt! Därefter tog vi bussen hem till mig, här hemma började vi fixa oss inför kvällen, var fest hemma hos Nidas. Kvällen blev lyckad, sjuuukt mycket folk, dessutom mycket nytt folk vilket alltid är trevligt. Blev hämtade vid halv två ungefär.

Lördag: Igår skjutsade vi Andreas till Hillman vid halv tolv, då åkte även jag och Sara till stallet, var där till fyra ungefär. När jag kom tog jag det skapligt lugnt innan jag började fixa mig för att åka till Ölkultur för att kolla när Hillmans band + älskling spelade. Mycket folk, tänka sig att dem äldre är värre än oss ungdommar när dem får i sig lite alkohol ;) Haha. Jag och Jennie fick en hel del skratt! Det var riktigt bra spelat iallafall. Vi åkte hem vid halv ett ungefär.

Söndag:
Idag vaknade jag och älskling vid elva kanske. Han hade väl varit vaken ett tag innan, som vanligt. Vi kollade tv och lite sånt, sen strax innan ett skjutsade vi han till puben för han skulle fixa lite där från igår. Nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik, vid fem ska alla kusiner till mormor & morfar för att äta potatismos och fläsk♥ underbart gott! Länge sen. Får se om det blir någon mer uppdatering idag, annars skriver jag säkert imorgon!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!