Grattis Evelina! ♥

Mitt tangentbord har slutat fungera.. sjukt irriterande! Tur mammas dator finns, igår fick jag sitta och använda tangentbordet som finns på datorn, gick inte speciellt fort att skriva haha.

Igår (torsdag) var det en jätteskön dag i skolan, vi hade som en nobelmiddag i skolan. Vi hade skrivit egna tacktal till oss själva, vi var 30 år framåt i tiden och sen hade vi långbord med mat och allt, riktigt mysigt faktiskt. Talet gick helt okej. På kvällen umgicks jag med Sara som även sov här! (bilder kommer senare när jag sitter vid min dator)

Idag (fredag) har det varit friluftsdag, skön fredag! Slutade halv två och nu sitter jag här hemma och gör inte speciellt mycket. Dessutom fyller världens bästa Evelina år idag!! 18 ååååår! Wohoooo ♥ tyvärr finns inga bilder på henne på den här datan.. Men det får komma upp sen! Ikväll är det ridning som gäller, sen hem till älskling och sova där♥

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!