Fredag, Lördag, Söndag!

Har inte skrivit på ett tag, men har helt enkelt inte haft någon tid.

I torsdags träffade jag älskling snabbt efter skolan och sen följde jag med Sara hem, vi bakade bullar till försäljningen på fredagen. Våra bullar var klara halv ett på natten så jag sov över hos Sara.

I fredags var vi på Nyby hela dagen, hade dressyrtävling på eftermiddagen, och gissa vem som vann... JAG! Wohoo. Efter Nyby stod jag ett tag med Amanda, Eve och Sara utanför systembolaget i Torshälla för att sälja fika för skolan, fick oss en hel del skratt. Tog bussen in till stan och träffade Andreas & Martin. Vi gick runt ett tag på stan och träffade på sjukt mycket människor som man kände. Tog bussen hem lite senare och sen direkt till ridningen. Sara kom till ridningen och sen sov hon här, vi gjorde inte speciellt mycket på kvällen.

Igår (lördags) var det stallet som gällde på morgonen, stressade mig igenom det och sen snabbt hem för att städa + duscha + fixa mig. För på kvällen var det fest hemma hos mig som stod på schemat. Folket började ramla in efter åtta, kvällen blev lyckad med några småsaker, men det var underbart att se alla samlade igen! Dem sista åkte härifrån strax innan tre skulle jag tro, sen festade jag, andreas, sara och adam ett tag till innan vi gick och la oss. Tack alla som kom hit! ♥

Idag (söndag) ska ta dagen kortfattat så det inte blir ett superlångt inlägg. Vi vaknade vid tio/elva(?) något sånt, fixade iordning glass med varma hallon till frukost och sen låg vi och degade i min säng rätt länge, man mådde som man förtjänade haha. Vid halv fyra åkte jag, Karolina, mamma och älskling till mormor & morfar för att äta, sen skjutsade vi hem Karolina och därefter Andreas till bussen. Här hemma har jag tagit ett långt bad med sara i telefonen, vi pratade i lite mer än en timme. Imorgon är det skola igen, är pepp inför det faktiskt. Uppdaterar mer imorgon!

bilder från helgen kommer.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!