don't stop believin'


Var som sagt och åt potatismos och fläsk hos mormor&morfar i söndags, det var riktigt trevligt och mysstunden i soffan med älsklingen gjorde hela kvällen♥

Igår (måndag) var det skola först, träffade även älskling ett tag på stan innan jag tog bussen hem till Sara. Var där hemma själv ett tag innan hon kom hem från stallet. Vi pluggade ett tag & sen låg vi i sängen och pratade strunt, alltid lika mysigt att göra med sin bästa vän♥ Tog bussen hem vid nio ungefär.

Idag (tisdag) har det varit hovvård hela dagen, hade praktisktprov och teoriprov idag, fick mvg i båda! Slutade vid fyra, tog bussen ner på stan, träffade älsklingen snabbt & sen gick jag och sara för att sola. När vi solat klart åkte jag hem, sen här hemma har jag inte gjort något speciellt. Ska in i duschen nu!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Andreas Pilluttadig

Soffan var supermysig! Alltid lika underbart med dig ♥

2010-03-23 @ 21:17:51
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!