äntligen helg!

Idag (fredag) var det nyby under dagen. Riktigt skönt väder har det varit idag! När jag kom hem kom Andreas ungefär samtidigt till mig. Nu under kvällen har jag varit på ridning och sen har jag umgåtts med älsklingen hela kvällen, vi har kollat olika filmer och myst♥ Han åkte hem strax innan tolv och nu sitter jag här och kollar på Sverige Pussas & Kramas på tvn, älskar det!  

Imorgon är det stallet som gäller, har båda hästarna som vanligt och sen på kvällen är det fest hos Nidas, sen sover baby och Sara här. Uppdaterar mer imorgon skulle jag tro!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!