"allt för min syster"

Var på nyby igår innan vi slutade, bussen när vi skulle åka hem var en kvart försenad och sen är den för varm så den stannar på väg in till stan så vi måste sitta på bussen och vänta på nästa buss som kommer.. Lyckat! Hann även träffa Andreas lite snabbt också, eftersom det var våran dag♥ Sen var det stallet hela kvällen, var hemma strax efter nio. Här hemma kollade jag tv hela kvällen innan jag somnade, trueblood började äntligen igår igen!

Idag har det varit skola, hade bild i stortsätt hela dagen, gjorde figurer i lera och sen ritade vi av olika föremål, blev faktiskt stolt över min bild haha. Jag & Sara träffade Andreas efter skolan, vi gick runt lite på stan och sen gick han och gymmade, jag och sara gick runt ett tag till sen tog vi bussen hem. Här hemma har jag suttit här och har precis kollat på allt för min syster med mamma, var inte alls som boken, helt annat slut, men tårarna rann från oss båda, riktigt bra film + bok! Snart är det sängen som gäller, imorgon är det Nyby och sen får vi se vad som händer på kvällen efter ridningen.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!