3/3 ♥

Annika: Jo jag märker det.. Tänker aldrig göra det igen!!

Sitter i klassrummet i soffan, skolan har nu kommit på att blockera facebook och liknande på datorerna, underbart.. Alla är glada och lyckliga pga det här! Snart ska vi på lunch och efter det blir det Nyby för tömkörning, den vägen dit är också underbar, mycket som är underbart idag.. Sen kanske jag åker till Sara för att åka med henne till stallet, har båda hästarna idag så kommer komma hem strax efter nio ikväll ungefär skulle jag tro. Vill hinna träffa Andreas också, men det ska jag nog fixa på något sätt. Nu är det lunch! Blir nog ingen mer uppdatering.

2 månader

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Annika

Vi ska nog träna lite mer när du kommer sen...=)<3

2010-03-03 @ 21:46:47
Postat av: Andreas Pilluttadig

2 helt underbara månader med dig! Jag älskar dig ♥

2010-03-03 @ 22:54:46
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!