1 Mars

Första Mars? Det syns knappast ute... Visst, det kanske ska vara snö fortfarande, men inte såhär mycket! Det ska inte fortsätta att vara snöstorm, nu är det dags för våren att komma, alla blommor, grönt gräs och värmen!!! Skulle inte sitta fel någonstans.

Imorse var vi på badhuset med skolan, hade livräddning på idrotten, jag och Sara var dem bästa räddarna, förutom när vi dränkte varandra. Förresten, dagen började inte bra, missade precis bussen från mig och sen gick jag till en annan busshållsplats för att vänta där, jag ser bussen komma och blir lycklig, sen står den still?! Då har den fastnat i backen.. Så jag fick allt ta mig en promenad till stan i snöstormen, håret + ögonbryn + ögonfransar var helt fyllda av frost när jag kom fram, det hade tillochmed blivit is i mitt hår.. Suck! Efter skolan blir det att träffa Andreas snabbt, sen hem och trääääna!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!