operation

1 vecka och 1 dag sen jag skrev senast? Inte okej.

Den senaste veckan har innehållit festande, skolarbeten, solande, hårfärgning (rödare), umgåtts med dem jag älskar. mamma har fyllt, jag och älskling har firat 5 månader & allt vad jag nu har gjort, sen ska vi ju inte glömma operationen idag(tisdag).

En rolig sak att ta upp är när jag i söndags skulle ta ut hästarna till sommarhagen skulle jag springa en bit och sen när jag sprang snubblade jag på walles ben som hamnade framför mig, sara höll på att garva ihjäl sig!! Haha, kan tänka mig att det såg roligt ut när jag låg där i sanden och typ skrek.

Operationen? Ja. Idag, tisdag opererade jag bort en del av halsmandlarna. Dem ringde igår och sa att dem hade en avbokning som jag fick istället, så det var bara att bege sig till Katrineholm imorse 07.45. Vi var där runt nio och sen fick jag vänta där i 1,5 timme innan det var min tur. Har otroligt mycket minnesluckor av vad jag sagt men operationen gick superfint. Låg kvar på sjukhuset till fem ungefär, hela tiden låg jag och sov, riktigt skönt var det. Just nu är klockan elva och jag har inte fått ont alls än *peppar peppar*. Tungan är jättesvullen men halsen känns bara som vanlig "halsont". Har levt på en drickyoghurt idag, lär bli likadant imorgon. Ska snart ta och lägga mig, får se hur jag mår när jag vaknar.

/Becka.


Min nya outfit.


världens finaste "pappa" ♥





Minst 10 dagar kvar tills dem här 4 delarna kommer till mitt liv igen.




Kommentarer
Postat av: Andreas Pilluttadig

Du var superduktig på operationen älskling! Jag älskar dig!♥♥

2010-06-08 @ 23:17:30
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!