nothing good about goodbyes

Fem dagar sen jag skrev... Haha, känns som jag börjar varje inlägg ungefär likadant.

Okej, vi börjar att ta allt från i onsdags. Jag var hemma eftersom jag hade opererats dagen innan, halsen kändes som vanligt ont i halsen fast lite värre, men gjorde inte alls så ont som jag hade förvänat mig, vilket var skönt. På kvällen var jag och kollade på älskling när han spelade fotboll och därefter sov han även här eftersom dem var lediga på torsdagen.

I torsdags umgicks jag med Lina, mamma & älskling. Mamma var hemma resten av veckan för hon har haft jätteont i ryggen. Vi kollade film och lite sånt. Senare på kvällen begav sig jag, andreas och sara till djurgårdsparken där vi träffade en del av klassen, gick hem därifrån vid tolv ungefär.

I fredags var det skolavslutning. Vi började med en trerättersmiddag uppe på Åhléns och sen hade vi en liten avslutning i skolan. Efter skolan gick jag runt på stan ett tag med Sara & Amanda, sen träffade jag även älskling ett tag innan jag tog bussen hem. På kvällen åkte jag ut till Hanna där det var folk, därefter vidare till Hällby och sen hem hit. Lina åkte även hem i fredags... Sadface.

I lördags(igår) hände inte speciellt mycket under dagen, på kvällen åkte jag hem till Sara där det var folk. Kvällen var rolig och innehöll mycket skratt och glada människor. Jag & älskling kom hem till han vid två ungefär.

Idag(söndag) vaknade jag hos älskling vid elva ungefär. Vi åt frukost och hade det allmänt mysigt, det har varit den sista natten vi sovit med varandra på tre veckor... ♥ jag fick skjuts hem och sen kom sarabanana hit ett tag. Vid halv elva åkte jag till stålfors för att säga hejdå till andreas som just nu sitter på en buss påväg till Italien. När jag satt i bilen påväg hem föll tårarna och dem kommer med mellanrum här hemma också.. Jag saknar han redan♥ Han ringde precis och sa godnatt, ligger här i sängen med ett leende på läpparna fortfarande! Tänkte somna med det, så godnatt.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!