hon som njuter av ledigheten

Igår åkte jag ner på stan tidigt för att träffa sara. Vi gick runt på stan ett tag och sen promenerade jag till Karolina där jag spenderade hela dagen, vi kollade en massa filmer och reste oss knappt ur soffan något alls, bara när vi gick ut med söthunden. När jag skulle hem träffade jag Sara igen på stan och hon följde med hit och sov över här, länge sen det bara var vi två en hel kväll, riktigt mys var det.

Idag(tisdag) vaknade vi halv två av att mamma väckte oss. Under dagen har vi kollat film och varit allmänt sega, vilket jag fortfarande är. Jag har gått runt i morgonrock hela dagen och nu på kvällen tog jag ett långt varmt bad, så jag gottar mig för fullt här hemma med att vara ledig. Halsen är fullt bra nu också, jag har ätit som vanligt och har inte ont alls, vilket är skönt. Just nu sitter jag här själv och får se om jag vågar sova ensam eller om jag kryper ner hos mamma ikväll, är van med andreas trygghet..

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!