bokat och klart!

Igår var det onsdag och jag gick upp vid tio för att ta en tidig buss ut till Sara för att sola hela dagen hos henne. Vi solade ett tag och sen gick vi ner och delade på en kebabpizza, riktigt smarrigt. Vid fem åkte vi till stallet där jag knoppade jag figges man och gjorde han jättefin, bara för en longering, haha! Måste sett roligt ut. Spenderade resten av kvällen hos Sara och jag sov även över där. På kvällen såg vi en film som heter timberfalls, sevärd film.

Idag(torsdag) är det exakt en vecka kvar tills allt folk kommer inrullandes till campingarna på öland, woho. Dagen har spenderats hemma hos Sara där vi har solat hela dagen, badat i poolen, spelat kubb och bara umgåtts. Vid fem åkte jag med mamma till Karolina där jag, karolina, mamma, martin, marita och olle åt jordgubbar med glass, mums! Sen har jag spenderat kvällen här hemma. Har beställt bussbiljetter ner till Öland också, så nu är allt bokat och klart, känns bra. Älskling ringde precis♥ Helt underbart att höra hans röst!
I miss him.♥

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer bli avslaget på öland i år tyvärr

2010-06-18 @ 10:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!