2 days left

Okej, vi struntar i att uppdatera vad som har hänt och skriver istället från detta ögonblick(typ).

Jag & Sara kom till Öland igår 18.40 och resan var kaotisk men samtidigt en lugn resa. Bussarna gick inte som vanligt hemifrån mig så hade 10 minuter från stan till tåget, men jag hann. Sen löste sig allt bra efter det, däremot fick vi inte sitta bredvid varandra halva resan, men sen löste sig det också. När vi kom fram blev vi upphämtade av Alice och Anneli och begav oss för att kolla på fotboll, sen var vi hos farmor till tio när pappa hämtade oss.

Idag (tisdag) har vi solat, tagit första doppet för i år, suttit på stranden och gjort allmänt mysiga saker. Första doppet var ju speciellt, en skrikande sara som inte vågar röra sig för hon tror det är massa giftiga rockor och allt som ska göra illa henne, stackars liten... Imorgon blir det att fixa lite här hemma och sen fixa allt inför torsdagen! Haha. Tänka sig, senast jag skrev var den en vecka kvar, nu är det bara 2 dagar!!! GALET. Kan även meddela att vi har det sjukt bra här borta.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Annika

Så bra att ni har det bra...

2010-06-23 @ 09:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!