underbara veckor!

2 veckor och 2 dagar sen jag skrev sist.

Jag har hunnit med att vara en vecka på Öland med Andreas, vi åkte runt och kollade överallt och hade det allmänt mysigt där borta, det var en helt underbar tid♥

Jag har även hunnit varit på kryssning med Jennie, Julia, Jocke, Gurr & Adde, jag kom hem därifrån idag. Vi var borta över en natt och det var en helt GALEN kväll, men jag hade det sjukt roligt, tack allihopa! Sen har man ju mått som man gjort hela den här dagen, men det var det fan värt.

Imorgon är det måndag igen, mamma börjar semestern och Adde börjar jobba, så vi får se hur tiden framöver planerar sig, en sak vet jag iallafall, jag ska leva livet!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!