besvikelse

Idag är det torsdag, så det har gått fyra dagar sen jag skrev sist.

I måndags var jag ute hos Aida och mös, red ut barbacka och lite sånt mysigt♥ På kvällen gjorde jag inget speciellt. I tisdags åkte jag runt lite med Karolina & Mamma på dagen, senare på kvällen åkte jag hem till Julia där även Jennie var, vi åt carbonara och blåbärspaj och hade en riktigt mysig tjejkväll. I onsdags var jag i västerås med mamma & Karolina, vi gick runt inne på Media Markt i 1,5 timme vilket resulterade i en hårspray... På kvällen promenerade jag hem till Julia, så vi tre tjejer hade en myskväll igen, känns verkligen att dem här dagarna har behövts! Idag (torsdag) har vi varit på stan tidigare och ikväll var vi i Hållsta och firade Marita som fyllde år. Jag har precis färgat håret som skulle bli intensiv röd, men blev snarare mer brunt än innan... Besviken Rebecka som befinner sig här hemma just nu.

/Becka.


bild från kryssningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!