another weekend has gone bye

Nu har ännu en helg paserat, tänk vad många man har varit med om redan i sitt liv!

Helgen har jag spenderat den största delen med Sara, vi har umgåtts med roligt folk & det var gamla minnen som kom tillbaka, eller snarare dem gamla tiderna. Jag har även varit hemma hos Kari där vi grillade och hade det allmänt mysigt. Sen har det inte hänt så mycket mer, det har väl helt enkelt inte fått plats att hända något mer. Idag är det söndag & jag har legat här i sängen hela dagen, får se om man orkar sig upp senare.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Skulle vara jätte snällt om du ville rösta 5 av 5 stjärnor på min skodesign här: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=NFMdkSiYvxfhpdeZK9gQxfpgCLiLniRylbPLtxhfiCAMdelnaF4N#shoeGallery



Om du röstar så kommentera det i det här inlägget: http://lovevampires.blogg.se/2010/july/snalla.html#comment ! Då får du en länk efter tävlingens slut som tack.



Om du tycker det här är spam eller liknande så kan du bara radera kommentaren

2010-08-03 @ 11:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!