uppdatering från helgen!

I fredags var det fest hemma hos Nidas. Galet vad grym fest det var!! Sjukt mycket folk, alla var på bra humör och ja, den var bara lyckad helt enkelt! Lärde känna en massa nytt folk dessutom. Vi var bland dem sista som drog därifrån, vi blev hämtade av mamma vid tre tror jag klockan var. När vi kom hem somnade vi skapligt fort.

I lördags gjorde jag inte mycket alls på dagen, umgicks med älsklingen ett tag innan han åkte iväg och gymmade. Senare på kvällen kom Sara hit och det var återigen fest hos Nidas så vi drog dit. Det var inte alls lika lyckat som på fredagen, men det är alltid lika trevligt att vara där! Vi gick hem vid halv två ungefär.

Igår (söndags) gick jag upp vid två ungefär, sen vid halv fem hämtade jag & mamma upp älsklingen från Balsta där han hade repat med sitt band och sen åkte vi vidare hem till mormor och morfar där vi åt mat med Karolina, Andreas & Kaj. Vi var där till sju ungefär och sedan åkte vi vidare till Karolina & Andreas där vi fikade och pratade om allt möjligt, skjutsade hem älski vid halv tio ungefär. Hade en underbar söndag! ♥

Idag har det varit skola som vanligt. Efter skolan gick jag runt ett tag på stan medan Andreas gymmade och sen träffade jag han när han var klar. Vi gick runt ett tag på stan och sen åkte jag hem och han gick till Stålfors. Ikväll är det idrottsgalan, bland dem bästa galorna som visas på tv enligt mig själv. Något som är väldigt plus är att Magnus Carlsson ska vara med ikväll! Tjohooo.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg!

Brukar vara inne och läsa den kolla gärna min :)



Kram

2010-01-19 @ 22:05:42
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!