tisdag, onsdag, torsdag

Slutet på måndagen gjorde jag inte så mycket, gick till mc donalds efter skolan med sara och träffade älski också. Sara och Adde tog bussen till Skogstorp och jag åkte hem, sen tog jag det lugnt bara.

I tisdags var det praktik, var sjukt kallt. Efter praktiken åkte jag hem till Sara, vi gick ner till konsum och köpte godis och sen satt vi bara och pratade, mysigt. Åkte hem vid sex ungefär, hemma fixade jag min mobil som jag fick i julklapp men började använda den i tisdags haha. Har bytt den från vit till svart.

I onsdags var det skola som vanligt, var på nyby efter lunch. Red Melodie och det gick helt okej faktiskt :) Hon var söt. Precis när vi slutade hade vi rätt roligt om jag säger så, haha, många skratt blev det! Sen har ju vissa flickor en viss vadslagning nu också ;) Sara följde med mig hem efter skolan och vi satt vid datan och sen kollade vi på sjukaste skräckfilmen på kvällen, helt störd var den. Sara sov även över på kvällen!

Idag (torsdag) är det skola like always nu för tiden.. Fast det är rätt skönt i skolan just nu faktiskt, för projektet vi håller på med är rätt lugnt, äntligen! Ska träffa älsklingen efter skolan också. Uppdaterar kanske mer senare!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: amanda

jaha :D bodde ni i platanias? kommer du ihåg vad hotellet heter? och en sista, vilka är de bästa uteställena? <3<3

2010-01-14 @ 23:13:18
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!