snabb sammanfattning

Haha, komiskt att mitt förra inlägg heter "skärpning" och jag har inte skärpt mig alls med bloggen!

Kan sammafatta den vecka som gått och förra helgen, det har varit två 18årsfester helgen som var. Båda var galet roligt och dem kom med ganska måna överraskningar om jag säger så. Sov med älskling hela den helgen. I veckan har det varit skola som vanligt och sen har jag umgåtts en hel del med Andreas. Har även bokat tid för tatuering vilket blir av den 11e februari! ÄNTLIGEN! Annars har allt varit ungefär som vanligt.

Nu är det iallafall lördag och det är återigen en 18årsfest ikväll. Älskling och jag hade fredagsmys igår med en massa gott + film, riktigt mysigt! ♥ Han åkte precis iväg till gymmet och jag ska plugga och sen in i duschen innan det kommer lite människor hit för förkrök och sedan bär det av till festen. Sen sover älskling och Sara här.

Hoppas på en riktigt bra kväll!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!