skärpning!

Har inte skrivit på ett tag, men har inte blivit av att jag suttit vid datorn.

I Måndags var det idrottsgalan samt paradise hotel. Jag ska säga att jag är såååå glad att inte Zlatan vann Jerringpriset! Tack Sverige.

I tisdags var det praktik, red Ida, gick helt okej förutom i galoppen, damphäst. Åkte till Sara direkt efter, vi kollade på Dead Silence. Träffade älsklingen också ♥ Mamma hämtade mig vid nio ungefär. När jag om hem kollade jag på Paradise Hotel sen somnade jag snabbt direkt efter det.

Igår (onsdags) gick jag runt ett tag med sara på stan och sen efter det åkte jag hem till Andreas där vi kollade på American History X, riktigt bra film! Tog kvart över nio bussen hem. Juste, när jag och Sara var på stan hände världens sjukaste sak, vi satt inne på Gallerian och väntade på bussen, då kom den en kille i vår ålder och satte sig bredvid oss, han började ställa massa frågor och allting, sen kom hans kompis och då presenterade han Sara och kompisen för varandra (liknande matchmaking) och sen satt han där och sa massa saker om mig, att jag var snygg och liknande, till sin kompis. Sen frågade han vad jag hade för märke på mina leggins? Vem frågar något sånt haha. Sjukaste jag varit med om på länge!!!

Idag (torsdag) har det varit skola som vanligt, slutade ungefär vid två, då åkte jag och sara ut till Tunapark där vi äntligen hittade vad vi ska ha på oss i helgen eftersom det är två 18årsfester inplanerade. Just nu sitter jag här hemma med musik och väntar på älsklingen.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!