GOTT NYTT ÅR!

Jaha, då hade man inte skrivit blogg på länge igen! Det jobbiga är ju att när det går några dagar orkar man inte skriva för det är så mycket man glömt/inte orkar ta upp och då skjuter man på det längre bara. Men nu ska jag ta tag i det igen.

I onsdags var vi i Västerås som sagt, köpte en hel del faktiskt, underkläder, en mötley crüe-tröja, en skjorta och i sista sekund även en nyårsklänning. Vi gick runt där borta i ungefär 4,5 timme och tro mig att man var helt slut efter det! Käkade på McDonalds innan vi åkte hem till stan igen, sara åkte hem och adde kom hit och sov över.

I torsdags (nyår) vaknade vi halv tolv ungefär och sen låg vi i sängen ungefär hela dagen till fyra då adde åkte hem för att fixa sig för kvällen och jag började fixa här hemma, Sara kom även hit för att fixa sig och strax efter nio åkte vi till Cim där det var fest. Det var en hel del folk och kvällen innehöll mycket dans och skratt! Vid tolv promenerade vi ner till stan för att kolla på fyrverkerierna på fontänen där vi även träffade sjukt mycket folk! Klockan slog 00.00 och året kunde inte börja bättre än med dem jag älskar mest! ♥ Efter ett tag gick vi tillbaka till Cim och fortsatte till två då mamma hämtade mig, sara och adde som även sov här. TACK ALLA FÖR VÄRLDENS BÄSTA NYÅR! ♥

I fredags åkte sara tidigt till akuten eftersom hon på nyår hade klämt fingret vilket tydligen var brutet så hon har nu gips på hela armen.. Stackarn! ♥ Jag och adde låg kvar i sängen hela dagen, han gick även och köpte kebab till frukost åt oss! ♥ vi åt kebaben sen gick vi och la oss igen och kollade film hela dagen till klockan var sex och då skjutsade vi hem adde och jag åkte hem till Sara. Hos Sara åt jag mat och sen la vi oss och pratade ett tag innan det blev filmdags och sen sängen.

Igår (lördags) var det en slödag, bestämde mig för att vara inne hela dagen så sov till tre och sen gjorde vi ingenting speciellt under hea dagen faktiskt. På kvällen kom adde till Sara, vi gjorde väl inget direkt heller och sen åkte adde hem vid tolv och då kollade jag, sara och linda på gamla bilder och videon, jag skrattade så jag grät!! Bilder kommer senare, och ni gamla skogstorpare borde vara rädda just nu! Kollade film och somnade efter tre.

Idag (söndag) sov vi till halv ett sen fixade vi oss snabbt och åkte till Tunapark där vi kollade på Calle Kristiansson ♥ och Erik Grönwall. Gick runt på tp ett tag sen åkte vi och handlade och därefter åkte jag hem. Här hemma har jag inte gjort något alls, bara tagit det lugnt. Lyssnar just nu på sjukt gammal musik och har pratat med Sara i 1timme och 40minuter precis, alltid lika trevligt. Uppdaterar mer imorgon. Godnatt.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!