7 - 11 Januari

Torsdags: Jag sov halva dagen, sen kom Sara hem till mig senare på kvällen och vi hade en mysig kväll med filmer hela natten + att vi sjöng karaoke halv tre på morgonen, sånt gillas! Sara hade panik ett tag på kvällen, men det löste sig, eller, löser sig. Mohaha!

Fredags: Sara åkte hem vid halv ett ungefär och jag låg kvar i sängen och sov till fyra. På kvällen hade jag första ridningen för året, hade Brutus och det gick finfint. Efter stallet åkte jag direkt hem till älskling där jag hoppade in i duschen och sen kollade vi på film, new moon. Den var riktigt bra faktiskt. Älski var trött på kvällen och somnade vid ett ungefär medan jag låg vaken till typ tre.

Lördags: Vi vaknade rätt tidigt, vi satte igång Face Off men jag somnade om och sov tills filmen var slut. Gick upp och åt frukost och sen fixade vi oss för att ta bussen in till stan, andreas gick och gymmade och jag & sara åkte till TunaPark där vi gick runt ett tag. Tog bussen hem till mig sen, köpte med oss pizza hem. På kvällen drog jag & sara ut till Gillberga där det var fest, Amanda & Eve kom dit också, kvällen var helt okej, vi blev hämtade vid ett då åkte vi in till stan för att träffa Tobbe, åkte taxi hem till honom där vi tittade på Paradise Hotel medan han badade, haha! Satt och pratade med han till halv fem, sen gick vi hem, vilket ledde till köldskador på benen, lyckat. Sov inte på hela natten.

Söndags(igår): Vaknade halv tio för jag skulle rida ute på Nyby, åkte dit, men hade världens konstigaste känsel i benen så red aldrig. Satt där ute till två sen åkte jag hem. Hemma kollade jag & sara på new moon sen åkte hon hem, tog det bara lugnt på kvällen. När jag duschade kände jag ingen skillnad på varmt eller kallt vatten på låren, så jag hade på det varmaste, kanske inte så smart, hade ont i låren hela kvällen.

Måndag(idag): Idag började skolan, sitter där just nu, låren är helt okej, men det svider i dem lite fortfarande, men känseln är tillbaka. Har lektion nu, uppdaterar mer senare!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Sektledaren

Du är sannerligen ett syndens barn! Titta bara på de avslöjande bilderna i din header. En sån skam.

Befira dig från dina synder genom att läsa budorden på Mårtens Sekts blogg.



Var hälsad mitt barn..

2010-01-14 @ 10:45:37
URL: http://denheligasekten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!