5 & 6 Januari

Igår var det tänkt att jag skulle fotograferas av Cim och Andreas skulle även varit med på några bilder, men jag vaknade upp med huvudvärk och kände att jag inte alls orkade med det så det blev aldrig av. Andreas kom hit när han slutade jobbet och kom med frukost till sängen åt mig och Sara. Vi låg kvar i sängen i stortsätt hela dagen, Sara åkte hem ett tag och kom senare tillbaka, då hade jag & älsk varit och handlat maten till kvällen och lite sånt eftersom mamma inte var hemma och skulle inte komma hem under kvällen heller. Vi lagade tacos och sen fixade vi oss för att gå till bella där det var fest. Hade en helt okej kväll, fick somna med den bästa och då kan det inte bli bättre.

Idag vaknade jag till att jag fick frukost på sängen igen♥ Sara åkte tidigt för hon skulle på släktmiddag, jag och andreas låg kvar i sängen hela dagen och kollade på en massa filmer. Baby åkte hem vid fem och jag har bara tagit det lugnt hela dagen, lagade iordning lite mat och sen har jag även diskat innan mamma kom hem. Nu sitter jag här, i älsklings tröja, och kollar runt lite på nätet. Dem flesta börjar skolan imorgon, för en gångs skull börjar vi senare än alla andra och börjar på måndag istället, skönt! Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Annika

och inte kom du hit heller...=(

2010-01-07 @ 10:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!