vårdcentralen

Har precis kommit hem från vårdcentralen, fick tid där idag 11.15 så var i skolan först och sen åkte jag dit. Anledningen till varför jag åkte dit var för jag har liknande ett sugmärke på halsen som jag haft sen i söndagsmorgon, ingen aning om vad det kan vara. Dem kände på halsen och sen tog dem halsprov och sänkan, alltså blodprov i armvecket.. Stolt över mig själv att jag klarade av det utan att få panik som jag hela tiden fått tidigare, sitter i sen jag var liten och dem misslyckades med stickningen, men idag gick det bra! Dem tror det är något virus bara, sen vill dem antagligen operera bort mina halsmandlar. Ska tillbaka om 3 veckor iallafall.

Har kommit på varför man inte borde vara utomhus på dagarna, man blir ju blind av att vara ute! Det är så himla ljust överallt så man skulle behöva ännu starkare solglasögon än på sommaren! Hatar det.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Annika

det är nog bäst att du håller dig inomhus så du inte blir blind på kuppen..8-)

2010-02-17 @ 14:36:04
Postat av: Cim [foto]

Fin header, Becka!

2010-02-17 @ 19:20:23
URL: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!