sista dagen i "skolan"

Idag har det varit sista dagen i själva skolan, skönt!

Igårkväll gjorde jag inte mycket, låg i badet i 1,5 timme och pratade med Sara i telefon, hade mycket, men samtidigt ingenting att prata om haha. Annars gjorde jag inte mycket som sagt.

Idag har det varit skola som vanligt, började med ett nytt projekt så har mest suttit och skissat på en isbjörn hela dagen, hade även matte ett tag. Efter stan gick jag, Amanda och Sara runt på stan och sen kom även älsklingen ner. Vi sprang runt överallt och letade kläder till imorgon och jag hoppas att det löste sig för alla även fast det bara var sara som köpte något idag. Satt på Donken ett tag innan Andreas skulle gymma, sen gick jag och Sara runt på Åhléns ett tag innan vi tog bussen hem. Här hemma har jag inte gjort mycket, mest kollat kläder inför imorgon, blev inte alls så som jag hade tänkt mig, men det får fan duga.

Ridskola imorgon, sen när jag kommer hem är redan älskling här (han har min nyckel), sen erotikfest och på lördag blir det en färd till Öland.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är den festen?

2010-02-19 @ 14:06:54
Postat av: ALMA - Foto och kreativitet

sv; tack för din röst :)

2010-02-21 @ 17:03:53
URL: http://almasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!