klagomål

Fick precis klagomål på min blogg här i skolan, flickorna saknar mina otroligt fina inlägg, jag förstår dem!

Den senaste tiden har jag gjort det vanliga, skolan, umgåtts med Andreas samt Sara en hel del. Min morfar har även fyllt 80år så vi hade en överraskningsfest för han med lokal, släkt från finland och sverige. Kvällen blev riktigt lyckad! Haha, en minnesvärd kväll iallafall, eller, minnesvärd för dem flesta som har minnet kvar ;) Jag har även tagit tillfället i akt och äntligen tatuerat mig! Det blev en g-klav med noter upp på magen. Ja, det var väl kortfattat vad som har hänt. Nu ska jag iallafall fortsätta vara duktig att uppdatera den här bloggen, eftersom ni älskar den! :)

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Cim [foto]

Ja, Becka, du får blogga lite mer :)

2010-02-15 @ 20:09:51
URL: http://pimpelompen.blogg.se/
Postat av: Andreas Pilluttadig ;)

Håller helt med cim!

2010-02-16 @ 07:55:42
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!