hurtigbulle

Igår hade jag min redovisning på historian, berättade om Madonnas adoptioner från Malawi och hur man kan se tillbaka på allt, lite annorlunda, men det gick riktigt bra, fick beröm från Tessan innan jag gick också. När alla hade redovisat började vi kolla på Avatar, den verkar bra faktiskt, hade mycket emot den från början, men jag får väl ta och ändra uppfattning haha. Träffade älskling efter skolan och vi gick runt på stan i två timmar, Sara kom även ner ett tag med oss, sen åkte jag hem. Kände mig riktigt hurtig igår, det första jag gjorde när jag kom hem var att dammsuga mitt rum, vilket jag aldrig brukar göra (a) haha. Annars tog jag det lugnt igår bara.

Idag har jag världens träningsvärk i bland annat vaderna!! Hade medelpass på friskis igår på idrotten, vilket verkar ge resultat haha. Sista praktikdagen idag dessutom. Får se om jag ska till vårdcentralen senare också, meddelar mer om det senare när jag varit där!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Annika

Att du får träningsvärk tyder på att du dammsuger för sällan=)

2010-02-16 @ 17:16:32
Postat av: Andreas Pilluttadig

Duktig som har börjat blogga igen babe :* besök gärna min blogg! http://gaybloggen.com

2010-02-16 @ 20:15:10
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!