Helgen + Måndag/Tisdag

I lördags var det 18års fest, vi var några hemma och förkrökade hos mig först det var Sara, Andreas, Sven, Felix, Jennie, Gustaf, Gustav, Erik och Hampus. Det var grymt roligt hemma hos mig, helt underbar stämning och allt, love it! ♥ Drog till festen vid tio ungefär. Där vär det helt okej, jag hade det roligt, det blir ofta som man själv gör det. Lärde känna nytt folk dessutom! Jag, Sara och Andreas gick hem till mig vid två ungefär tror jag? Haha. Somnade direkt.

I söndags blev det kebab till frukost, underbart. Sen åkte Sara hem, jag och älskling myste ett tag och sen åkte han till Balsta och jag åkte ut till Aida, var där en kvart sen fick mamma hämta mig igen, har nog aldrig haft så ont i magen, fruktansvärt. Söndagen blev en hemmakväll utan något speciellt att nämna.

Igår (måndag) var det skola som vanligt, gjorde ett uppsatsprov sista lektionen och sen gick jag och Sara till donken och sen träffade vi älsklingen och därefter gick vi runt ett tag på stan innan Sara åkte hem och jag & andreas gick till Karolina och Andreas för att fika. Stannade kvar där till 22 då vi fick skjuts hem av Andreas pappa. Mysig kväll!

Idag (tisdag) har jag varit vikarie för en lärare i skolan, skulle ha datakunskap med ettorna men datorerna i skolan är ju så underbart roliga och inte vill funka när man behöver dem som mest, så det blev inget med det. Sitter fortfarande kvar i skolan, tänkte sluta om ett tag, ska fortsätta att plugga inför imorgon här ett tag innan, sen träffa älskling. Ikväll är det Paradise Hotel-finalen, grattis Jackie.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: evelina

haha, "grattis jackie" ;D instämmer!

2010-02-02 @ 18:21:28
URL: http://egustavsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!