helg uppdatering!

I fredags var jag i stallet under dagen, red båda hästarna och det gick finfint. Kom hem vid sex ungefär och sen kom älsklingen vid åtta, underbart att ses igen, hade saknat han något otroligt! ♥ Vi var ensamma hemma så vi låg på madrassen i tvrummet och kollade film hela kvällen/natten. Hade massage + varandras närhet, kan inte bli bättre! ♥ Somnade sent den morgonen? Runt halv sex kanske.

I lördags åkte Andreas hem vid fyra ungefär, då kom Sara hit och vi gjorde inte så mycket direkt, kollade melodifestivalen och så, baby kom tillbaka vid åtta och då fixade vi oss för att dra på fest på slottskolan. Vi gick dit vid halv tio ungefär, var kaos där borta och verkade inte speciellt roligt inne i lokalen så vi stod ute i några timmar och pratade med dem vi ville prata med, kvällen blev ändå lyckad, vi gjorde den lyckad. Underbart med alla minnen som finns att prata om, älskart! Kom hem halv två ungefär.

Idag (söndag) har jag umgåtts med Sara & Andreas hela dagen, har legat i sängen exakt hela tiden. Just nu sitter jag och kollar på hockeyfinalen, sen blir det sängen som doftar världens bästa pojkvän♥ Sista dagen vi ätit kebab idag också på två månader! Onyttigheter = borta, träning = tillbaka! Fit for fight sommaren 2010 är det som gäller. Och jag lovar, jag kommer klara det!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!