förändringar

Annika: Nu är det faktiskt så att jag inte fick träningsvärk från dammsugningen, även fast det kan verka så! :)

Idag har det skett en del förändringar, blandannat här på bloggen (ska fortsätta ändra bakgrunden, men den får bli svart så länge) och sen har jag färgat håret på Karolina! Tog bussen till stan kvart över sex, träffade Karolina på stan och sen tog vi en rask promenad hem till henne då hon hade glömt sitt bankomatkort hemma, sen snabbt ner på stan igen. Träffade Andreas & sen gick vi och köpte hårfärg till Karolina. Därefter blev det kvällsmat på donken och sen sa jag hejdå till älsklingen och jag & karolina promenerade hem till henne, där färgade vi håret på henne och åt lite godis. Blev ingen stor förändring, men vi ska ta och fixa det mer någon annan gång tror jag, får se. Kom hem kvart över tio och kollade lite OS och nu ska jag strax lägga mig. Uppdaterar mer imorgon! Godnatt på er.

/Becka.


fint med godis i munnen..




Kommentarer
Postat av: Annika

8-)

2010-02-17 @ 08:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!