5 dagars uppdatering

Har inte blivit av att jag skrivit. Har inte varit hemma så har inte tagit mig tiden att skriva, men tänkte göra en liten snabb uppdatering om vad som har hänt.

I fredags var det erotikfest hos Nidas, hade ett lite finare nattlinne på mig. Kvällen var riktigt rolig och det var mycket roligt folk på festen. Kvällen slutade med lite missförstånd och liknande, men det är sånt som händer. Annars var fredagen riktigt bra.

I lördags umgicks jag med Andreas större delen av dagen, han åkte hem senare på kvällen. Sara kom hit under melodifestivalen så vi kollade klart på det och sen hade vi en myskväll bara.

I söndags åkte jag till Sara för att sova där, vi gjorde inte så mycket utan tog det mest lugnt på kvällen.

I måndags (igår) var jag med till sjukhuset när Linda skulle dit, vi lekte lite i lekrummet innan vi åkte ner på stan där vi gick runt ett tag, det hände sjukaste saken där, snacka om bra balans man har, stod inne på Vera Moda och pratade med Cim, helt plötsligt ramlar jag baklänges in i några skyltdockor i affären, jag ligger där bland dockorna och sprattlar medan Sara & alla i affären står och asgarvar haha. Ena skyltdockans huvud spracksönder och jag kunde verkligen inte sluta skratta, synd att man inte fick med det på bild! Ja... Sen tog vi bussen hem till Sara. Vid fyra åkte vi till stallet där jag hade både FA och Walle, red båda i paddocken. Sov hos Sara igen.

Idag (tisdag) har jag varit på vårdcentralen IGEN, men idag för att kolla magen. Fick akutont igår hemma hos Sara så fick tid halv två, fick ta blodprov i armen igen.. Suck! Får se vad det kan vara för något, har haft så rätt länge.. Jobbigt eftersom jag skakar i hela kroppen när jag väl får sådär ont i magen.. Åkte tillbaka till Sara igen efter det och sen stallet, hade båda hästarna idag igen, red ut med Sara och sen i paddocken. Var helt död efter det, kom hem efter nio. Nu ligger jag i sängen med bärbara och smsar med älsklingen som är och åker skidor. Saknar han!♥

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Andreas Pilluttadig

Jag har verkligen saknat dig <3

2010-02-25 @ 02:42:02
URL: http://Gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!