nakenchock?

I förregår spenderade jag kvällen hos min fru, vi kollade film och samtalade om livet like always. Igår var jag hemma hos Sara till fem ungefär, senare på kvällen var jag duktig och rensade i mitt rum och slängde påsar med onödiga papper man sparat!

Idag har jag befunnit mig i Västerås hela dagen för att leta efter något att ha på sig till nyår, vilket ledde till att jag får gå naken. Jag hittade iallafall en finare skjorta och en speciell kortlek jag länge velat ha, jag & mamma var även med om att en hel Galleria fick utrymmas.

Imorgon ska fläsket stekas, 12.10 är det dags för ett friskispass! Eftersom jag nu ska gå naken måste jag ju träna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!