mår helt underbart!

Nästan en vecka sen jag skrev och jag har egentligen inte gjort så mycket som jag inte brukar göra. Däremot var jag och knäckte ryggen igår, hade tydligen gått med låsningar längst ner i ryggen hur länge som helst vilket har gjort att jag inte kan sträcka på ryggen helt och att jag är svagare i ena sidan av hela kroppen, sen var det något i handleden också som han fixade till, hade tydligen inte full rörelse i ena handen, ska tillbaka dit på måndag och kolla om allt blivit bättre.

Annars har jag spenderat tiden med Andreas, haft praktik och varit i skolan. Idag är det torsdag och för min del är det kryssning som gäller!! Fanns inga biljetter kvar, men hittade en hytt på blocket så nu jävlar blir det av. Killarna vi ska åka med har ingen aning om att vi ska dit, så blir en överraskning för dem när vi dyker upp, det ska helt klart spelas in. Nej, nu ska jag fortsätta tagga!!! Wohooooo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!