Julen närmar sig!

Imorgon är sista dagen innan det efterlängtade lovet!

Igår(måndag) var det specialidrott i skolan, sista gången jag red för Stina någonsin... Känns riktigt tråkigt faktiskt. Efter skolan hämtade jag mamma från jobbet och därefter hämtade vi ett paket från posten som jag inte ens visste att jag skulle få, spännande! Var tydligen någon premie. Jag var även en otroligt snäll person igår, jag räddade Peters(en på mammas jobb) dag för han var sen och jag skjutsade honom och sen åkte jag till Andreas på kvällen.

Idag har det varit en heldag ute på St. Ekeby, galet kallt och en mindre lyckad "dressyrtävling" bestod dagen av + lite löshoppning och fika. Senare ikväll har jag varit till Tunapark och kollat på finalen av Ung & Bortskämd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!