Helgens blandas med lugnt och galet!

Igår blev det krogen för min och Saras del, det var mest äldre människor, men vad gör det? Hade en rolig kväll och sen skjutsade Andreas hem oss. Idag vaknade jag med världens träningsvärk i mage, rygg och rumpa, kan säga att det inte är världens roligaste men samtidigt känns det skönt med träningsvärk, då har man iallafall gjort någon nytta! Andreas kom hit vid sex ungefär och nu ikväll har jag spenderat tiden med pojken och mamma, snart ska vi krypa ner♥

/Becka.



Kommentarer
Postat av: kasia

hejhej! först vill jag be om ursäkt om jag kommer här o stökar ner..

men, vilken fin blogg du har!

gillar du smycken?

Jag tillverkar egna, därav min blogg!

Jewelsbykasia.blogg.se

Smycken för ett bra pris & alltid gratis frakt.

Hoppas du kikar in :)

Kram!

2010-12-20 @ 16:11:51
URL: http://jewelsbykasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!