en helg man vill göra om!

Då var man hemma från kryssningen välbehållen. Har faktiskt kommit hem för två dagar sen.

Kryssningen var helt galen, men samtidigt helt underbar! Hade galet roligt och känner att vi alla måste göra om det snart igen. Vissa saker under resan kan vi ha onämnda och vissa kan man skriva om hur mycket som helst! Efter kryssningen var jag sjukt trött och Andreas hämtade mig från bussen i fredags, sen var det bara en myskväll här hemma.

Igår var det lördag och på dagen var jag hemma hos Karolina och lagade tacos + åt glass samt kollade film. På kvällen blev det utgång för mig och Sara, vi befann oss på lokomotivet som ungefär halva eskilstuna gjorde, en massa folk överallt och kvällen blev lyckad. Nu är det återigen söndag och jag har fixat i rummet hela kvällen och äntligen börjar det likna ett rum igen! Imorgon blir det att knäcka ryggen hos naprapaten igen innan det är ridning som gäller.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!