im alive

Tre veckor sen jag uppdaterade sist, så får väl ta en snabb uppdatering, annars orkar ni inte läsa.

Sommarlovet börjar lida mot sitt slut, men dem senaste tre veckorna har jag hunnit med att vara på Öland, varit på Å-festen, partat, umgåtts med folk och mått allmänt bra! Däremot saknar jag sommaren -09 så otroligt mycket, tänk vad mycket som kan ändras på bara ett år.. Men jag ska inte klaga, sommaren 2010 har varit riktigt bra den med!

Idag har jag varit nere på stan med Sara & Andreas, vi åt på Spicy och sen följde jag med när adde klippte/färgade håret, han blev mörkhårig, riktigt snyggt blev det! Ikväll blir det att plugga kretslopp... Suck!

/Becka.

  Några bilder från senaste fotograferingen på mig & andreas, Karolina Haaparanta har tagit bilderna.







Kommentarer
Postat av: Andreas Pilluttadig

Älskar oss !!

2010-08-18 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!