Träningsvärk

Dem två senaste dagarna/nätterna har jag spenderat hemma hos Sara. Vi har skrattat & varit dampiga som bara hon och jag kan vara! Haha. Vi har även varit i stallet & jag red en kvart och har redan träningsvärk idag? Hm.. Det känns inte lockande med ett riktigt ridpass på fredag även fast jag älskar träningsvärk så är det inte världens roligaste när man knappt kan gå.. Idag är det tisdag och det är sista natten man kan vara uppe skapligt länge, för på torsdag börjar skolan igen. Har inte så mycket mer att uppdatera om, så ska kolla på fångarna på fortet istället, heipa!



Kommentarer
Postat av: REBECKA

Varsågod!

2010-08-24 @ 23:19:37
URL: http://ebeccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!