the summer is gone

Så har den sista dagen på sommarlovet kommit, den sista dagen i mitt liv på ett sommarlov!!! Känns konstigt faktiskt, att man äntligen ska börja sista året som man så länge väntat efter. Jag minns när jag precis hade börjat högstadiet, då kändes det som man hade halva tiden kvar i skolan, men tiden har bara flygit iväg!

Jaha, hur ska man spendera den sista dagen? Jag somnade vid fem ungefär inatt och vaknade vid två, det är ungefär som en vanlig sommarlovsdag. Det har regnat största delen av dagen, ska man bege sig till Aida? Om vädret tillåter. Festa sista kvällen? Vi måste ju ösa sista sommarlovsdagen i vårat liv, så det kanske sker ikväll. Vi får se hur denna dag planerar sig för mig.

Nu är det som sagt sista året & nu jävlar ger vi gärnet!



Kommentarer
Postat av: Amanda

smit in på nybron (y)

2010-08-25 @ 16:02:03
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!