sjuk dag med bex and sex

Idag var första dagen i skolan, var bara där och gjorde ett prov, men ändå. Provet gick bra, skolan var stor så jag kommer tappa bort mig och jag & sara blev Paymans gullegrisar. Efter skolan gick jag och sara runt på stan och kollade i skyltfönster, mohaha. Sara tror att hennes öde blev bestämt precis då det kom AC/DC ur högtalarna när jag hade skrivit skyltfönster, hon är söt. Vi hann även med en sväng på donken där en söt unge klättrade på mitt ryggstöd och retade mig att han hade kvar sin cheeseburgare, typ. Sara följde med mig hem där adde satt i bara kalsonger... Vi kollade film och nu ikväll har vi varit och köpt Kinder Milk Slice, då kom en bil och körde sakta bredvid oss och gasade en massa, dem var söta.

Sara & Rebeckas tankar/humor = harkrankar på väggen, vid namn Dan & Evelina. Evelina letade efter Dan och skrek hans namn och Dan satt kvar på samma plats och ropade vart han var, men dem fann aldrig varandra... Evelina flög ut ur rummet med tårar längs kinderna.. Nu måste vi döda Dan...

Förresten, hur ser ni mina bilder i headern? Är dem under strecket eller är dem i själva ramen?

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!